سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روا ساختن حاجت‏ها جز با سه چیز راست نیاید ، خرد شمردن آن ، تا بزرگ نماید . پوشیدن آن ، تا آشکار گردد ، و شتاب کردن در آن ، تا گوارا شود . [نهج البلاغه]
بسیج
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 40575
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
........... درباره خودم ...........
بسیج
امید
این وبلاگ برای مسابقه وبلاگ بسیج طراحی شده است

........... لوگوی خودم ...........
بسیج
..... فهرست موضوعی یادداشت ها.....
بسیجی .
............. بایگانی.............
آبان 1388
آذر 1388

............. اشتراک.............
 
............آوای آشنا............

........... طراح قالب...........


  • اهمیت وضرورت تشکیل بسیج:

  • نویسنده : امید:: 88/9/1:: 7:15 عصر
    هر کشوری که منابع و دارائی ها ی ارزشمندی داشته باشد که دشمنان چشم طمع به آن داشته باشند و یا حرفهایی داشته باشد که موجب بیداری ملت ها علیه ظالمان و ستمگران شود، یقیناً دشمنانی خواهد داشت که در صددند تا در هر فرصت ممکن چنین کشوری را از پای درآورند.

    انقلاب اسلامی ایران که به رهبری امام خمینی (ره) ابتدا رژیم ظالم شاهنشاهی را در ایران از بین برد و دست طمع مستکبرین را از منابع عظیم یران اسلامی کوتاه کرد از ابتدا تا کنون همچون خاری در چشم دشمنان یران باقی مانده است و تبعاً تا زمانی که ین انقلاب متکی به اسلام و حضور فعال مردم درصحنه باشد، هیچ آسیبی نخواهد دید. اما ین امر به منزل? عدم طمع دشمنان نخواهد بود و آنان هر وقت که کوچکترین ضعفی را در آمادگی و همیت مردم از نظام اسلامی احساس نمایند بر آن خواهند بود تا ضربه ای به جمهوری اسلامی وارد کنند، بنابرین تا زمانی که دشمنی دشمنان وجود دارد بایستی آحاد مردم از طریق آموزش و تمرین ، آمادگی های دفاعی لازم را کسب نموده و در قالب یک سازمان وسیع مردمی (بنام بسیج) سازماندهی شوند تا در مواقع لزوم همچون صاعقه بر سر دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنها فرود آیند تا نه تنها دشمنان امکان تجاوز به ایران اسلامی را نداشته باشند، بلکه فکر آن را هم نکنند.



    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ